tisdag 22 december 2009

Besiktning!

Jobbat 7-11 idag... Skönt att flexa hem tidigare... Dennis lutade nämligen tidigt idag oxå... Han är överlycklig för att det är jullov nu!

JAG VILL OXÅ HA JULLOV!!!!

Besiktigat min lilla Yaris idag med. Hade tid kl 14:20 men kom en kvart för sent, men det gick ändå! Å jag som i vanligtvis ALDRIG e försenad... Men min lilla pärla klarade sig galant!!!

Nu sitter jag i köket och gör lite julgodis. Det blir mintkyssar. Det gjorde alltid min mor till jul när vi var små och bodde hemma. Jag är egentligen inte så förtjust i det men blev lite nostalgisk!!! Nu väntar jag på att de ska stelna så jag kan smälta chokladen å klicka på!!! =) I receptet stod det att det skulle bli ca 60 st å då undrar jag hur små de egentligen hade tänkt att de skulle bli. Jag fick 33 st och jag tycker de e alldeles lagom i storleken....


Kanske gör nåt mer julgodis men tar det imorgon. Måste handla för jag har inga ingredienser hemma.

Imorgon blir det Uppesittarkväll i Odensberg!!! Å julafton spenderas hos mor & far!!!

Här ska vi spendera Uppesittarkvällen

.........

Inga kommentarer: