fredag 18 september 2009

Torsdagen 17/9!!!!

Igår var det torsdag!!!

Hälsovågen med jobbet kl 9-12... Lite segt var det, även om det var intressant! Var ganska TRÖTT!!!! Sen hem å tog en promenad i det fina vädret.

Vila på soffan. Dennis kom hem strax efter kl 16... Alva kom hit å ville kika på Nemo... Å sen spelade de lite Wii. Jag tog mig ett VARMT bad!!! Sedan for Dennis & jag ut till Odensberg. Moster Nina & hennes man Tommy hade nyligen anlänt med sin husvagn. Morsan var oxå på plats me deras husvagn, farsan på bowlingträning... Vi satt i ena husvagnen å tjöta... Ninas mobil ringer. De e Daniel som undrar om de finns någon som kan hjälpa Anna-Karin igång med bilen. Hon stod vid tågstationen i Floby å bilen ville inte starta... Nina & Tommy hade startkablar som tur va, å jag fick ta min lilla Yaris å fara iväg och hjälpa henne. Tog med Tommy för jag tycker de e lite otäckt med de elektriska & batterier osv... å A-K:s lilla Fiesta startade på ett kick... Hon trodde nog hon glömt lyset på....

Tillbaka till Odensberg. Där hade mor & moster börjat med förberedelsena för tacos....
Jag åt så jag höll på å spricka =/ Men gott var det!!!!

Sen for vi hemåt vid 20.30-tiden. Dennis måste ju i säng om han ska orka upp till skolan.
Jag plockade å grejade lite sen hoppade jag oxå i säng... i någorlunda tid!!!

.......

Inga kommentarer: