torsdag 16 juli 2009

NEJ!!!!

Snart är semestern slut!!!! Men jag vill INTE börja jobba igen!!!! NEEEEEEJJJJJ!!!!! Det har varit så skönt att bara få vara... Inga tider att passa... Som tur varit eftersom John Blund lyst med sin frånvaro här... inatt somnade jag inte förrän framåt 05:00-tiden.... Sen väckte katterna mig strax efter 06.... Så druga timmen sömn blev det... Så de e la inte så konstigt att jag e TRÖTT!!!!

Annars så har de gått bara bra med katterna!!! De e så duktiga med att gå på låda & äta... Busiga e de, men de e ju bara väntat för de små liven!!! =)

Busan och Doris

De e så skoj att bara sitta å titta på dem när de busar & springer runt!!!

I måndags så var jag & Dennis ute i Vartofta å hälsade på Carola & barn. Barnen lekte så bra ihop. Å jag å Carola hade massa å tjöta om eftersom vi inte träffats på LÄÄÄNGE!

Sen åkte vi vidare till Dennis faster Kicki & kusin Emilia. Farmor var där med... så Dennis stannade kvar där, eftersom han nu ska vara hos sin pappa (farmor) i dryga 2 veckor (fritids e stängt v 30-31 & jag jobbar).... Saknar min buse!!!!! Tur man kommer jobba en del, så man har nåt att göra =)

I tisdags var Pia förbi en snabbis å kollade de små missarna.... Hon bjöd in på mat... Tur de, eftersom de e SÅÅÅÅ tråkigt att laga mat själv.... Vid 15:30 trampade jag bort till henne å fick käk -- potatis, matjesill, gräddfil & gräslök....MUMS!!!

Hem en sväng... Sen pep de i mobilen... Pia undrade om jag skulle me till gymmet & träna... Ok, sa ja, Kommer!!! De blev EN timme där... Hem, käka lite & tog en dusch.... Sen upp på cykeln igen... Då var klockan ca 21... Till Pia... IGEN!!! Satt på balkongen & tjöta & dricka vin!!! Cyklade hem strax efter midnatt...

Skulle tränat idag me tänkte jag men eftersom jag sovit så fruktansvärt dåligt i natt så finns inte riktigt orken... Hinner imorgon! Kanske tar mig en liten promenix istället... Igår var jag inte ens utanför dörren.... Måste tvätta me... å städa me.... BLÄÄÄÄ!!!!

..................

Inga kommentarer: