torsdag 23 juli 2009

Raindrops keep falling on my head...

Ja, regnet bara öser ner hela dagen lång.... Vaknade vid kl 9 idag med världens huvudvärk å trött som en gnu... Har hållt på å försöka kurera huvudvärken hela dagen... å med hjälp av ipren, alvedon, koffeintabl & varm vetekudde så har jag äntligen lyckats!!! Men va ska jag gör a nu då?? Rastlös & hade velat ta en promenad, men känner mig inte speciellt manad till de i detta väder....

Idag har jag även jagat en klipptid... vill klippa mig NUUUUU!!!! Efter lite ringande runt fick jag en tid imorgon kl 17:15... Jippi!!!! Det blir till att gå till Pilorum. Har aldrig varit där förut, men nu var jag lite desperat å fick inte tag på min frissa på So Nice... Å förresten så slutar hon med klippandet nu sista Juli & ska läsa sen =( Typiskt när man äntligen hittat en suverän frissa.... Just nu e de lite för långt för att få till nån bra frisyr... De ska bli KORTKORT hoppas jag... Därefter ska Pia hjälpa mig med lite slingor. Känner att jag vill ha håret ljusare nu... Hoppas det ska gå bra att fixa även om håret blir kort...

Idag har jag syndat å käkat en onyttig men god pizza från Gondolino. Mums!!! Har inte käkat pizza på riktigt länge faktiskt...

..............

Inga kommentarer: