onsdag 22 juli 2009

Tebax...

på jobbet ja... Jobbat en kväll & 2 dagar... De har gått otroligt fort men varit bra segt att komma upp på morgonen.... men nu e jag ledig 2 dagar...

Fick skicka in min laptop IGEN!!! Denna gången la fläkten av = överhettning å datorn stänger av sig!!! Hade la bara haft hemma datorn 1½ vecka sen sist jag hade inne den... Då fick de byta hårddisk, dvd-brännare & subwoofer.... Så snart är datorn som ny =)

På lördag är det cruising i stan... Jag har tur med schemat å jobbar 7-14 på lör & 16-22 på sön.... PERFEKT!!!! Så jag ska till Pia å grilla lite & dricka gött... Sen går vi la ut på stan å kollar fôlk... Kanske lite bilar me, men de e ju inte riktigt min grej... Kul & kolla folk ändå. De brukar ju vara en hel del på stan då....

Kattungarna verkar trivas bra här hemma hos oss... De busar, äter, sôver & skiter!!! =) De e såååå mysiga!!! Å kul att kolla på dem när de springer runt och busar med varandra...

Näpp, detta va allt för denna gång!!!!

.............

Inga kommentarer: