måndag 8 februari 2010

Helgen!!!!

Dennis fick va hemma från skolan i fredags med. Han var dålig i magen kvällen/natten till fre.... Trodde han skulle åka på magsjukan som jag hade, men de blev som tur inget mer.... På em kom hans farfar å hämtade honom. Jag ska ju på Uggla... å jobba...


Magnus Ugglas revy var JÄTTEBRA!!!!! Synd bara att jag blev så in i satans förkyld. Det blev bara värre å värre under kvällen... Jag satt där under kvällen å snörvlade, snöt mig ca 1000 ggr å ögon som rann... Ville bara hem till min säng... Min granne tvärs över bordet undrade om jag åkt på en dunderförkylning?! Mmmmm, de kan man säga!!! Bara att inse att jag får nog vara hemma från jobbet i helgen... Vill inte!!! Har inte råd!!!! men kan ju inte smitta ner alla!!! =/
Men måste iaf säga att showen var SUVERÄN!!! Tur de,så nåt var positivt med resan. Somnade i bussen hem... Skjutsade hem mor & far (som oxå var med)... Så kl hann la nästan bli 02 innan jag var i säng! Somnade som en stock... Hade ställt kl på 07:30 för att ringa jobbet å sjukanmäla sig. Vaknade (knappt), ringde & somnade om!!!

Lördagen & söndagen spenderades liggande i sängen! Mest sovandes.... Mor kom förbi med nyponsoppa & nässpray på lördagen! TACK!!! Så jag har levt på nyponsoppa i helgen!! Kollat lite film, sovit, kollat fejjan, sovit osv osv.....

Dennis kom hem igen på söndagen vid 16-tiden. Jag började känna mig lite piggare.....

.......................

Inga kommentarer: