torsdag 4 februari 2010

My week so far...

Måndag
Jobba 7-16, men fick åka hem tidigare för Dennis mådde inte bra. VAB 12-16.... Hämtade honom på skolan å for raka vägen hem... Han hade ont i halsen, huvudvärk å snorig.

Tisdag
VAB 7-16. Vi kollade lite film å tog de lungt. Jag blev lite rastlös men fick ju allt stanna hemma. Tryckte i mig massa rå vitlök så att jag förhoppningsvis klarar mig undan Dennis förkylning!!! Har smakat vitlök i munnen hela dagen!

Onsdag
VAB 12:30-16:30, endast en APT-dag.
Fortfarande vitlökssmak i munnen... Undra hur man luktar då???!!!
Dennis inte bra ännu. Jag kände mig illamående när jag vaknade men trodde det var pga min magkatarr... men några timmar gick å jag mådde bara mer illa. Hade då redan varit på toa ett antal ggr, ingen kräkning ännu men andra vägen kom det. De bara rann. Ont i magen...Till slut blev jag så trött på illamåendet så jag framkallade lite kräkningar. Kom lite, men fortfarande inte bra. Sen framåt halv 4 tiden fick jag rusa på toa. Då spydde jag som en kalv.... Därefter kände jag inget illamående iaf... Framåt kvällen började jag få i mig lite nyponsoppa å en halv smörgås.... Svårt att somna pga att jag fått sådan huvudvärk (hade la fått i mig alldeles för lite vätska under dagen)

Torsdag (idag)
Nu har vitlökssmaken börjat lätta
Min lediga dag. Vaknade med halsont... Hhhmmmm.... Vill inte bli sjuk nu!!!! Ska ju åka till Gbg & Rondo imorron å kolla Magnus Uggla =)
Grävde fram min insnöade bil för att ta mig till affären. Köpte med migMcDonalds hem till Dennis som en SUPRISE!!! Han blev chockad men väldigt glad!!! Jag åt oxå en hamburgare. Skönt med lite mat i magen! Å fortfarande mätt 4 timmar senare....

Nu ska jag springa över till Dennis klasskompis C å hämta hans mattebok som hon tagit med... Nu ska han få räkna den lille skitungen ;) Han börjar gå mig på nerverna så imorron får han gå till skolan. Ingen feber längre...

Jag hann visst inte springa iväg. De ringde precis på dörren å de va C som kom med matteboken. Så nu sitter Dennis å räknar....

Funderar på om jag kan smita ifrån Dennis en halvtimme så jag får ta mig en liten promenad....

...........

Inga kommentarer: