fredag 22 januari 2010

Gym, moster, BomBom å jobb...

Morgonen började kl 07:10 då klockan ringde. Bara att gå upp... Väcka Dennis... Vi käkade lite frukost... Sen köra Dennis till Odenbadet. De hade samling där kl 8. Jag for vidare till gymmet å tränade lite... Andra gången denna vecka =)

Väl hemma igen så tog jag mnig ett bad. Skönt!! Men jag har en molande huvudvärk som inte vill ge sig... Vaknade med det redan igår.... Hoppas de släpper snart...


Igår kväll for jag & Dennis till mor & far å inväntade besök från Oxelösund. Moster Nina & BomBom kom... De anlände strax efter kl 19... de blev lite mat... Fyllda auberginer med bla räkor... Gott!!! Vid 21-tiden åkte vi hem... Så det inte blev för sent i sängen... Dock lite svårt att somna när den ena katten löper.... Hmmm!!! =/


Dennis stannar nog hemma i helgen. Han har velat fram å tillbaka.... Han skulle ge definitivt besked när han kom hem från skolan idag... Jag hoppas ju naturligtvis han stannar hemma även om jag jobbar i helgen... Men de finns ju massa folk hemma hos mor & far som kan kolla Dennis... Lillebror Linus + tjej Karin kommer från Borås i em å stannar över helgen. De sover här på bäddsoffa. PRFEKT!!! Då e de ju här när jag åker till jobbet tidigt både lör & sön... Då behöve jag inte väcka Dennis å skjutsa honom till barnvakt....

Dennis dyker la upp framåt halv 2 så jag tänkte vila lite innan dess... Å hoppas huvudvärken... & nackvärken släpper....

TREVLIG HELG
SUP OCH SVÄLJ!!!


...........

Inga kommentarer: