onsdag 13 januari 2010

Satan i gatan!!!

Är såååå frustrerad... över min rygg!!!!! Det sa bara PANG i den på jobbet i måndags. Ryggskott!!!! Blir hemma från jobbet ikväll och imorgon, sen får jag se. Bara liiiite bättre idag, men man blir ju lite handikappad. Kan ju inte göra så mycket. Går här hemma å grejar lite. Kan ju inte bara bli liggande heller. Då stelnar man till ännu mer. Ska ta mig en kort promenad så jag får lite luft. Solen skiner så härligt idag!!!

Min lediga dag igår trodde jag knappt jag skulle överleva!!! =/ Fy faen!!! Å så var jag iväg med Dennis till tandläkaren.... Det gör jag inte om! Var lipfärdig, så ont hade jag!!!

Hade ett sen tidigare inbokad besök idag hos läkaren på Centralhälsan. Första gången sen jag bytte vårdcentral... Å jag säger bara WOW!!!! Äntligen en läkare som bryr sig & som gick att prata me!!! Medicinbyte IGEN!!! Den jag har just nu gör ju ingen nytta! Så det känns ju ganska onödigt att käka den då + att den e inte speciellt billig heller =/ Jag ska gå tillbaka till gamla hederliga Citalopram men höja dosen lite.... Den har ju hjälpt förut!!! Lite "magmedicin" blev det med!! Behövs speciellt nu när jag går på maxdos värktabletter pga ryggen...
Har ju käkat Behepan (B12) i snart ett år, men doktorn tyckte det räckte jag köpte mig nån Multivitamin-tillskott inkl B12. Trodde jag behövde tillskott av lite mer vitaminer/mineraler.

Nu väntar jag på att Dennis ska komma hem från skolan. Han slutar kl 14 idag.... Sen kl 15 ska jag möta upp mor på stan. Jag är ju pank så hon får lösa ut mina mediciner!! Tur man har så otroligt snälla föräldrar!!! Hur skulle jag klarar mig annars??!!


.....................

Inga kommentarer: