tisdag 26 januari 2010

Tränat!!!

Japp, idag har jag varit på gymmet igen å tränat. Tänk om man äntligen kan komma igång.!! Tyvärr kunde inte Gisela hänga med som det var bestämt från början, men de blir fler gånger. Jag är bara glad att jag får tummen ur och tar mig dit. Nu jäklar!!!!

Igår kväll var det några vänner här på Mary Kay kväll! Caroline C var här å demonstrerade produkter å vi fick prova lite... Är säkert bra produkter men tyvärr på tok för dyrt för en ensamstående mamma som jobbar deltid i vården =S

Fick precis ett meddelande av mor om jag ville hänga med upp till stan. Tydligen halva reapriset på Hemtex... Hänger la med men först en snabbdusch... Inte gjort de efter träningen än =D

Jobba ikväll ska jag med göra å heldag onsdag OCH torsdag! Men sen faktiskt långledig till helgen!!!!

Tjing tjing!!!

................

Inga kommentarer: