fredag 15 januari 2010

Igår

Ja, igår var jag så frustrerad å uttråkad här hemma så jag nästan började klättra på väggarna.... Så jag hängde med morsan en snabbis på stan och upp till PAs.... Men jag ångrade de efteråt!!! ONT!!!! Fick lägga mig på sängen en stund för att vila ryggen...

Annars hände det inte så mycket. Tog det lugnt. Plockade lite hemma å vilade ryggen mellan varven. Orkade inte laga nån mat, så jag bjöd in mig å Dennis på tacos hos mor & far =) Gott!!!! Ätit lite dåligt de senaste dagarna. Ingen aptit!!

Kvällen avslutades med några avsnitt av "Penguins of Madagascar"... Rolig animerad serie!!! Kul när man även som vuxen kan kolla de ihop med sitt barn. Sen va de Go Natt Dennis!!!! Själv startade jag en film... Johan Falk - Operation Näktergal......

..............

Inga kommentarer: