måndag 16 mars 2009

Helgen....

Barn -& jobbledig helg!!!! I lördags var de schlagerkväll hos Pia, men innan dess så var jag & Marie på dryga timmens promenad. Gött!

Strax innan 19-tiden så for jag ut till Pia. Det skulle bli tacos... De blev tacos två kvällar i rad för mig =) men de gjorde inget. Det är gott! Hacka lite grönsaker... Marie dök upp lagom till vi hade hackat färdigt =) Sen käkade vi i och kollade melodifestivalen... Jag höll ju på Alcazar, men Malena Ernman var oxå väldigt bra.... Vi blev kvar ett tag & tjöta, men när kl började närma sig 00:30 så kände jag att sängen var väldigt lockande. Jag for hem, sen tog de en stund innan jag kom i säng. Hade en del grejer att göra innan... Du vet, lite plock....

Har packat en del i helgen med. Lika bra att börja i tid. Man har så mycket mer att packa än man tror. Just nu har jag inga fler lådor att packa i. Får försöka åka ut och hämta flytt-lådor hos Daniel & Anna-Karin. De hade en del sen de flyttade förra året....

Fick ett sms av Marie förut att hon hade hittat 6 st tomma blöj-lådor på jobbet till mig. Hon ställer dem utanför min dörr när hon slutar jobbat, eftersom jag ej är hemma då. Jag jobbar ikväll.... Snälla vänner man har som tänker på en!!!!! Tack så JÄTTEmycket Marie!!!!!

Förut kom jag plötsligt på att jag glömt skick med Dennis pengar i morse. De skulle gå och bowla med fritids. Det var bara att slänga på sig lite kläder & springa iväg till skolan med pengar. Å jag var ute i sista sekund. De höll nämligen precis på att klä på sig när jag kom innan för dörrarna. Gav pengarna till Dennis & påminde honom om att morfar hämtar honom sen.

Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet & Dennis från skolan för då ska vi på begravning. Min kära mormor begravs då. Usch, de kommer bli en riktigt jobbig dag.... *snyft*

Nu måste jag greja lite här hemma innan det är dax att fara till jobbet. Åker med Lena idag....

........................

Inga kommentarer: