fredag 13 mars 2009

Simning & Födelsedag!!!!

Det var mycket jobbigare att simma än jag kom ihåg.... Vart har kondisen tagit vägen... Men de var kul iaf. Kändes riktigt skönt efteråt!!! Blev 22 längder... Fler tar jag nästa gång. Tar de lite försiktigt i början. Finns ju risk för träningsvärk... De e ju inga muskler man använder i vanliga fall... Få se hur jag känner mig när jag vaknar imorgon =)

Ikväll så har jag & Linus (brorsan) varit hos mor & far och firat morsans födelsedag. Nu blev hon 53 år!!! 20 år äldre än mig asså.... Många fördelar med en ung mor. Vi tränar, promenerar, shoppar mm ihop. Vi kommer väldigt bra överens. Har vi alltid gjort!!!

Väl där så var det taco-dax!!! Jag hjälpte till att hacka grönsaker & farsan stekte köttfärsen. De brukar vara hans specialitet =) Jag var VRÅLhungrig. Hade endast ätit lite havregrynsgröt efter simningen. Åt så jag blev lagom mätt faktiskt. Annars är det lätt att man stoppar i sig alldeles för mycket när man är så hungrig...


Därefter blev de fika. Mor hade inhandlat en tårta från Mössebergsbagaren. En chokladmousse-tårta. Inte riktigt min grej, men definitivt morsans... Å de va ju huvudsaken!!!! Den var iaf väldigt fin!

Nu kikar jag lite på Let's dance. Hade först tänkt bojkotta de... Var så irriteradöver att Niclas Wahlgren åkte ut förra veckan & Elisabeth Höglund fick va kvar... HMMMMM!!!!! Jag trodde det var ett DANSprogram!!!! =( =( =(

Imorgon blir det schlager-kväll hos Pia!!!! =) =) Jag tror jag har Alcazar som favorit... eftersom varken Lili & Sussie eller Star Pilots gick vidare....

...................

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger bara; simma lugnt!!!!
Carina