tisdag 10 mars 2009

Nyslingad & Blocket

Varit hos Anna-Karin som gjort slingor på mig. Det blev mycket bra. Hon e duktig hon...
Passade på att tvätta bilen när jag ändå var där... Sen blev jag bjuden på mat. Anna-Karin gjorde en mumsig köttfärssås. Var faktiskt ett bra tag sen jag åt de när jag tänker efter.

Hämtade Dennis på vägen hem, sen var vi en snabb sväng på stan. Dennis letar handkontroll till sitt Wii. De är f*n inte billigt... 539:- på Myspys och 475:- på Flash... Att de ska va så dyrt. Kollat lite på Blocket men inte hittat nåt. Har även kollat efter lite Wii-spel. Ett nytt kostar ju 600-700 kr. De e ju rena rånet...

Har själv nyss sålt grejer på Blocket. Smidigt sätt att få lite pengar för de man inte längre behöver/vill ha. Igår sålde jag mitt barbord inkl 4 stolar. Ikväll kommer de och tittar på Dennis urvuxna cykel. Har fått bearbeta Dennis lite för att kunna sälja den. Han har varit helt frälst i den cykeln. De är nämligen eldsflammor på handtagen & kedjeskyddet.
Å lika bra att bli av med sånt innan man flyttar, så man slipper släpa med de.

..................

Inga kommentarer: