måndag 2 mars 2009

Sjukling

Ja, nu e min lille skrutt sjuk igen... Han har tydligen feber & mår illa... Hans pappa har varit magsjuk, så Dennis får vara kvar där tills han blir frisk... Vill inte ha hit nåt sånt.... Så nu blir jag själv ännu en dag till... De känns så ovanligt...

Jobbat idag 7-13:30... Var ju hos läkaren i fredags å hon sjukskrev mig 50% en månad till, sen tyckte hon jag skulle gå upp till 75% den 1 april... Konstigt tycker jag när man inte blivit något bättre... Man kunde ju iaf vänta och se hur de blir me utredningen ang B12.... Men men... sjukvården i Sverige e som den e... Å jag e alldeles för trött & orkeslös för att stå på mig....

Å snöat har de gjort idag me... Varför kommer de alltid nytt när de gamla precis smält bort. Jag tycker ju att de kunde va snö lite till....... Första vintern på länge jag verkligen velat ha snö.... Vi behöver de ljuset + solsken på de = UNDERBART!!!!

Får inte glömma av att marsvinen blir hämtade ikväll, kl 19....

...........................

Inga kommentarer: