fredag 21 augusti 2009

Hundvakt

Jag är hundvakt åt mor & fars labrador Figo tors-lör. De flög till Cypern i måndags... Inte alls avundsjuk :P
Jag å två av mina bröder har delat upp veckan mellan oss, så blir de lite var.
Katterna e väl inte direkt överförtjusta men de e allt lite nyfikna ändå....

Dennis & hans morfar med Figo i Karlsborg i somras

Jag tog en morgonpromenad med Figo när Dennis cyklade iväg till skolan. Vi följde honom en bit.


Dennis & Figo busar

Var ute i Karleby igår hos Birgitta & Bengt en sväng. Birgitta tyckte vi kunde ta en sväng till Pubben ( inte felstavat utan de ska vara så) ikväll... OK, sa jag!!! Ha ha.. Hon kan inte följa me på Wrågårdskalaset då hon ska på en spelning på lör kväll i Jönköping.... Dennis åker till sin pappa idag så jag e ju barnledig... Dennis farbror kommer å hämtar honom vid 13:30 idag.... Han slutar skolan 13:20 men då hinner han hem med cykel & väska innan han åker...

Nä, nu ska jag ta mig frukost. Har inte gjort de å nu e jag VRÅLHUNGRIG!!!!!!

.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det va sjutton va du festar!!!! Vi ska ringa på dig på söndagmorgon!!! Fniss!!!!!

Veronica sa...

Å vem e du då??? Inget namn!!!