onsdag 19 augusti 2009

Släppt!!!

Migränen har släppt, men nu e jag ganska slö... Seg i huvudet =(

Var på stan å lunchat med Marie iaf. Smidigt, så slapp jag fixa käk hemma idag =) Dennis var oxå me... Fast så fort han e klar så blir de VÄLDIGT jobbigt att sitta still... Konstigt, vilket spring i benen de blir då... Vi var på Nouveau å käkade. De hade inte så speciellt god mat idag men de gick att äta iaf...

Kanske promenad me Pia lite senare. Väntar på att hon ska höra av sig när hon sovit klart. Hon har jobbat i natt...

Dennis cyklade iväg till Ludde för en stund sen, så de e väldigt lugnt å skönt här just nu... Måste förbereda lite inför Dennis skolstart imorron me... Han går mellan 8-12 å sen fritids till kl 16... men mitt upp i allt ska han till tandläkaren, kl 9:40. De ska börja förbereda för tandställning. Han har sk korsbett som ska rättas till... så nu ska vi dit 3 ggr på 3 veckor, PUST!!

Nä, nu ska jag fixa iordning tvätten jag tvättade igår...

.....

Inga kommentarer: