lördag 22 augusti 2009

Jooo & Jaaaa!!!

Det blev Pubben en sväng igår iaf... Messade lite med min fadder Ulla ( Vi e ute ihop ibland å har JÄTTEskoj, men va ett tag sen nu) å då skulle de dit!! Så jag fixade snabbt iordning mig å hoppade upp på cykeln och trampade iväg... Var inte så mycket folk men vi hade det trevligt. Mycket att prata om när man inte setts på länge... E nog typ ett år sen sist... Tiden går ALLDELES för fort!!!

Snart ska jag köra ut Figo till min bror i Odensberg. Nu e de deras tur att va hundvakt!!! Jag var allt uppe vid kl 8 imorse å tog en promenix me Figo... Lite seg i skallen men så skööööönt väder ute var det!!! Alldeles lagom temp för en promenad. Igår va de så fuktigt så man (eller jag iaf) blev så svettig å äcklig så fort man gjorde nåt....

Å ikväll ska jag på WRÅGÅRDSKALASET!!!! Ska bli såååå kul & mycket folk!!!! Först på förfest hos Christina Hård. En arb.kamrat jag jobbat med i hemtjänsten här i Gamla stan... Jättetrevlig e hon! men ska titta in en till fadder Ulla en sväng innan. De bor nästan grannar....

Nä, nu ska jag ta mig lite frukost innan jag far ut till broder Daniel...

Syns & Höres!!!

.............

1 kommentar:

Anonym sa...

är det till att ha vaknat ännu? Här har man jobbat och slitit och en del bara roar sig! Carina.