måndag 17 augusti 2009

Semester... IGEN!!!

Det känns underbart skönt att jag tog 1 veckas semester lite senare!!!!! Sååååå gött!!!!!

Igår så var jag och hämtade hem Dennis. Nu måste vi försöka vända tillbaka på dygnet eftersom skolan startar på torsdag...

Vaknade vid 5tiden imorse... JÄTTEPIGG!!!! Kollade datorn lite... Satte på en film å somnade om vid 7tiden. Sov tills Dennis kom å väckte mig vid 9:30... Käkade sen frukost (10:30)

Tog en promenad & Dennis cyklade med... MEN va de blåser... Nästan så vi blåste bort på vägen!!!
Käkat mat -- hamburgare & pasta... Fin kombination men man tager vad man haver :P

Nu har Dennis cyklat bort till Wilma & jag hamnade på soffan... Ovanligt!!!! Ha ha ha...

Pratade en sväng med Pia förut... Hon ska nog försöka fixa ledigt lör->sön natten, så kan hon hänga med på Wrågårdskalaset!!! Nu e de bara till att bearbeta Marie oxå.... Hon var inte med ute på 80tals partyt... tyvärr!!!
Ska jag boka biljett eller köper jag de på plats???!!!! Stora problem man har.... =)))
Sista dagen idag för förköp.....

.....

Inga kommentarer: