tisdag 25 augusti 2009

Still in pain!!!

Fortfarande för jävligt ont i läppen!!!! Å så kan man knappt med att visa sig ute bland folk. De kan ju tro att jag fått en smäll på käften.... men Nej då, så e de inte. Bara klant-Vera som varit i farten å bitit sig själv i läppen!!!!
Svårt att äta å dricka... å så ska vi inte tala om borsta tänderna... Tandkrämen= RIKTIG SMÄRTA!!!! Fy, vad de svider... Vad kan man göra istället????? Har la just nu en riktigt unken andedräkt kan jag tänka mig =(

Annars så hade jag bara JÄTTEroligt i lördags!!!! =))) Massor med folk, men maten var lite snålt tilltaget... Äta obegränsat från grillen??? Nja, kan inte hålla me. Å fler tyckte som jag...
Hoppas de blir ett kalas nästa år med, men då ska man satsa på utklädnad av något slag!

.........

Inga kommentarer: