måndag 15 december 2008

Fan!

Ja, jag vet inte vad jag ska säga.... De var verkligen inte skoj att heta Veronica & besiktiga sin ford idag. Enligt besiktnings-gubben så var bilen inte möe å ha. Snart totalt sönderrostad & motorn lät inte bra. Undra om det verkligen är sant... hmmmm.... måste åtgärda 2 saker iaf & sen ombesiktiga. Kanska lite svårt att få ihop det nu med tanke på alla röda dagar som kommer.

Någon som har en hyfsad bil till salu?!?!?!

Hur lätt är det att köpa en bil då när man inte har några pengar =( Hur billig än bilen är så har jag inte råd. Låna? Känns ju inget vidare i dagens ekonomi. Men å andra sidan skulle det kosta en hel del och fixa allt på min bil & det är det inte värt. Bilen är ju ändå en -94. Dax och skrota den! Jag får la hålla lite utkik efter en bil & kolla runt lite....

Nu ligger jag på soffan & känner mig inte speciellt motiverad till att göra någonting. Fan! Detta förstörde verkligen min dag.
Dennis är på sitt rum och leker med Wilma. En klasskompis till honom. De har skoj if.
Nä, nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv.... :p

Kramar från en frustrerad Vera

Inga kommentarer: