torsdag 25 december 2008

Ledig....

Jajamensan, idag e jag ledig. Gött! Så igår kväll när jag kom hem från jobbet tog jag de lugnt.... & tog ett glas vin, fick besök.... vi kolla tv lite men de fanns inte möe att se.... så vi satte på dvd:n istället. Kollade färdigt säsong 1 av Mia & Klara, som vi började på sist. De e ju helt underbara!!!

Idag sov vi länge. Åt lite frukost innan de var dax för besöket att cykla hemåt. Jag har gått å grejat lite här hemma, myst med marsvinen. Tänkte jag skulle komma iväg och träna idag med, men ingen brådska än. Har hela dagen på mig =)
Här kommer några bilder av vad vi fick i julklapp!



Jag fick vin, margrethe-skålar, grejer från Cult design, ljus från Sia, hårspray... Är jättenöjd!

Denna fina skålen fick jag av mor & far. Jag är ju helt tokig i änglar....




Här är vad Dennis fick:

Massa kläder, böcker & serietidningar mm. Han fick en del pengar till sitt Wii som han sparar till oxå.

Nä, detta blir allt för denna gång! Kram

Inga kommentarer: