onsdag 17 december 2008

Onsdag...

Jepp, idag har vi onsdag och endast 1 vecka kvar till jul. Vill ha snö!!!!!

Idag hade jag tänkt träna men så blev det inte. Somnade om när Dennis gått till skolan och kom inte upp förrän kl 11. Då hoppade jag i duschen & sen åkte jag iväg för att handla lite på Willys. När jag kom hem var det dax att äta lite mat. Det blev rester från igår - köttfärslimpa, potatis, morötter & sås. Blev JÄTTE mätt. Vilar lite nu efter maten....

Ska jobba ikväll, 15:00-22:00 och imorgon 7-16:30. Sen är jag ledig tom julaftons kväll. Då jag ska jobba 15:45-21:45. Ikväll så blir det min bror Daniel som passar Dennis när jag jobbar. Han hämtar honom på fritids vid 17-tiden sen får han hem & lägga honom eftersom vi ska upp tidigt imorgon =(

Nä, nu ska jag vila lite till innan de e dax att göra sig iordning för att åka till jobbet.

Kram

Inga kommentarer: