måndag 15 december 2008

Helgen.....

Har inte riktigt hunnit skriva nåt på ett par dagar. I fredags kväll hade jag besök, som stannade över natt =) Fredag morgon ve 9-tiden så var jag & min kompis Pia och tränade. Äntligen så kanske man kan komma igång ordentligt med träningen.
Sen har jag jobbat lördag kväll, 15:45-21:45 och söndag 7:30-14:00.

Efter jobbet i igår så åkte jag till mor & fr en sväng. Jag & mor tog en promenad, men usch va kallt de blåste. Så de blev endast en promenad på 40 min. Sen kom Dennis hem som varit hos sin pappa, farmor & farfar i helgen. Jag var trött så de blev tidigt i säng.

Idag efter att Dennis gått iväg till skolan kollade jag på Vakna! med The Voice på kanal 5. När det var slut kl 9 så åkte jag iväg och tränade. Därefter tog jag en sväng förbi solariet. Varmt & skönt! När jag kom hem slängde jag mig i duschen och sen gjorde jag lite mat. Hungrig efter träningen! Det blev hemmagjord hamburgare. Riktigt gott!

Ska snart hämta Dennis på skolan. Han slutar kl 13:15, sen ska vi besiktiga min bil. Jag hoppas verkligen den går igenom, men kanske inte så troligt. Den har gått igenom de senaste tre åren så de kanske e slut på turen.... Jag är väl inte så bra på att ta hand om min bil.... hmmmm

Nä, måste göra mig iordning om jag ska hinna.

Ha en bra dag! Kram.....

Inga kommentarer: