tisdag 6 januari 2009

Däckbyte mm

Hejsan hallå!
Kom hem vid strax innan 11 idag. Sov borta =) Mysigt!
Pratade lite med morsan. Hon skulle iväg & handla så jag sa att jag kunde haka på. Behöver fylla på lite i skåpen nu när Dennis kommer hem idag. ÅÅÅhhhhh va jag längtar efter min lille sketunge!!! Kommer krama honom i massor.

Satte på reservdäcket oxå. Morsan fick va me å hjälpa till. En del av skruvarna satt fast så in i attan, men till slut släppte de. Å kallt blåser de ute me... Brrrr!!! Å så har jag ju fortfarande ont av min tennisarmbåge.... Det tar tydligen tid innan det släpper. Sen är inte ryggen nåt vidare idag. Vi hade alldeles för många städ igår på jobbet =( Man får la snart titulera sig som städerska istället för usk:a.... Inte riktigt detta man tänkt sig när man utbildade sig men men.... trivs jättebra på min arbetsplats iaf.

Sen var vi iväg till PA:s och handlade. Å nu väntar jag bara på att Dennis kommer. Ingen aning vilken tid han kommer.... men de e ju inte så ovanligt

Funderar på att fixa lite mat, men tror att jag bara tar mig nåt lätt nu. Tänkte fixa tacos till ikväll. Tror jag har allt hemma. Måste bara ta upp köttfärsen ur frysen.

Nu tänkte jag krypa ner i soffan & dra på mig en filt och kolla tv. Spelade in CSI NY igår så ska nog kolla det. Förresten igår kväll när jag var hos X kollade vi lite film på nån filmkanal. Var inte mycket att ha. Först kolla vi Vampires in the desert. Den var la ok. Sen blev de en vampyr-film till =) Men vad hette de... *funderar* *kollar tidningen* Bloodrayne hette den, men den somnade jag ifrån. Var tydligen lite trött, å så var den ingen höjdare.

Bye bye!!!

Inga kommentarer: