måndag 19 januari 2009

Läkar-besök

Kl: 9:00 hade jag tid hos överläkare Slavaca på Öppen psykiatriska mottagningen. Varit där en gång förut och jag tycker hon verkar bra.

Ska prova en ny medicin, Cymbalta. Antidepressiv medicin som även har verkan på smärta. Hon trodde att all min smärta (nacke, axlar, rygg & nu även tennisarmbåge & knä) tar en massa energi. Så jag hoppas verkligen att denna ska gör nytta...

JAG E SÅ TRÖTT PÅ ATT VA TRÖTT!!!!! Om jag kunde & fick skulle jag kunna ligga under täcket hela dagarna... De e nog tur att man har både jobb & barn!!!! Inget kul liv iaf å va så orkeslös...

Slöa lite på soffan nu & vänta på att Marie ska höra av sig. Vi ska ta en promenad. Å så ska vi ev på Afrikansk dans kl 16 =) Har provat på de en gång förut. Jätteskoj, men vi svenskar e nog lite för stela för detta... Förhoppningsvis så slappnar man av efter ett par ggr.... men måste nog va ganska roligt att titta på... hi hi!!!

Kram

.............

Inga kommentarer: