lördag 24 januari 2009

Jobb, jobb.....

Var idag en sväng ut till Kinnarp.... Jag & mor åkte dit. Kolla lite skor och kläder... Hittade inget men inne på "Rosa huset" hittde jag MASSOR jag ville ha... Kunde ju inte köpa allt men de blev lite saker från Cult Design iaf, 335:-!!!!

Ska jobba ikväll, 15:45-21.45, så de blir snart till att åka... Å så upp imorron bitti igen å jobba 7:30-14.... Sen ska jag va ledig EN HEL VECKA!!!! Har tagit lite ledigt.... Ska bli så skönt så!!!!

Tvättade bilen igår, sen blev de lite tjôt me A-K.... När jag kom hem tog jag mig ett varmt bad & ett glas vin... Undra hur jag skulle klara mig utan badkar?!?! Tar iaf 1 bad/vecka.... Tur vattnet ingår i hyran... hi hi

Måste ut till Birgitta & Bengt en dag nästa vecka så Bengt får kolla min laptop... USB-uttagen fungerar inte & så har även DVD/CD i datorn "lagt av"... Kan varken bränna skivor eller lägga in bilder från kameran... Tråkigt!!! Det e därför de e så bildlöst på min blogg. Måste isf lägga in bilderna på annan dator & sen maila till mig... Alldeles för omständigt.... Nu borde man ju få till de en dag som passar när jag e ledig hela veckan...

Sen blir de förhoppningsvis Ikea en dag snart me... Jag & Marie tänkte åka isf... Beror lite på pengar naturligtvis... Hmmmm!!!!

Nä, nu måste jag börja fixa lite innan jag ska åka...

..................

Inga kommentarer: