torsdag 29 januari 2009

Snart fredag!!!

Imorron så kommer det lite vänner hit & sen ska vi till Skövde & Minnenas. SKOJ!!!

Undra om jag kommer drömma om lägenheten i natt... Ha ha!!!! E så spänd på att kolla den. Vill verkligen flytta till större nu.... Skulle va skönt med ett eget rum. Just nu sover jag ju på bäddsoffa i tv-rummet. Dennis har fått sovrummet.... *håller tummarna för lägenheten*

På tal om drömmar... I natt hade jag nån konstig dröm & i den var jag på nån spelning där Pernilla Wahlgren & Lena Philipsson uppträdde... Va jätte konstigt iaf!!! =)

Men nu ska jag försöka sova... Upp och köra Dennis till badet imorron bitti... Sen måste jag ner till tågstationen & fixa tågbiljetter.... Blir ju möe billigare än att lösa biljett på tåget.... Man måste va lite snål så pengarna räcker till nästa lön.....

Natti Natti!!!!

.................................

Inga kommentarer: