måndag 5 januari 2009

Sabotage??!!

Jag har varken hunnit eller orkat skriva här på ett tag...

Idag när jag skulle åka till jobbet så såg jag att vänster däck fram var platt... FAN!! Å jag som redan kämpat med att skrapa alla rutor. De var ju bara att stänga av bilen och ringa min arbetskamrat Lena & säga att hon fick köra iaf.... SATAN I GATAN vilken otur jag måste ha egentligen.... 3 punkteringar på 6 ½ vecka.... Denna gång tänker jag inte fixa nåt nytt utan sätter på reservdäcket. Jag undrar verkligen om det är nån som roar sig med att sabotera min bil.... HMMMM! *grrrr*

Jag & Gisela ska kolla ny bil på onsdag. Hoppas bara jag hittar nån *måste hitta* Tar med mig en kompis som verkligen kan prata för sig... Pruta & greja å så... Sånt som jag inte kan....

Å imorron kommer Dennis hem. ÄNTLIGEN!!! Då har han nästan varit borta i 2 veckor, sen julafton em.

Har förresten fått min datasladd nu.... Efter att posten felsorterat den så den har blivit försenad. Så äntligen kan jag använda min laptop igen =)

Näpp, nu ska jag iväg....

Kram kram

Inga kommentarer: