onsdag 28 januari 2009

Designat lite mm mm

Hello Hej!!!

Nu har jag designat en besöksräknare & fått in på min blogg =)

Igår kväll så tipsade min kompis Marie mig om en lägenhet som var ute på Blocket. Jag kollade upp det direkt & ringde det mobilnr som fanns i annonsen. Inget svar men lämnade ett meddelande.... Så imorse ringde de upp... Ska kolla den på fredag... SKOJ!!!! Det e en 3a på första vån, nyrenoverad -07, balkong... Ligger på samma gata som jag bor på & har en arbetskamrat som bor i de huset =) =) =)

När jag lagt på luren så var jag så uppe i varv så jag gick upp... klockan var strax 8... Tog mig en promenad idag me (tog en igår oxå)... men känner av knät fortfarande.... men blev drygt 1 timma iaf.

Åkte till PA:s en sväng & handla. Sprang på Birgitta. Pratade lite om fredagen, Markus & fiket, Gittan mm mm. Birgittas son, Markus, har ju öppnat fik här i stan. Han bakar allt själv. Var där & fikade igår. JÄTTE GOTT!!!! Birgitta har fått hjälpa till en del... Hoppas bara hon kan hänga me på fredag!!!

Lagade mat! Kyckling & ris blev det... men var inte hungrig när det var klart så jag åt senare =)

......................................

Inga kommentarer: