måndag 12 januari 2009

Pärlan e hemma!!!

Hade tid på banken idag kl 10:00 för att fixa pengarna till bilen. Sen plockade morsan upp mig vid 10:30 & då for vi till Skövde. Hämtade bilen först.

Sen tog vi en sväng till Elins Esplanad & kollade in Gina Tricot, Cubus, H&M & Village. Köpte ett par byxor på Cubus. Mjukis/träningsbyxa, gråa. Det e ju de enda jag får på mig nu för tiden =( Provade några jeans men man blir ju bara deprimerad av de... Usch!!! Å så dessa speglar & lyse i provhyttarna e ju hemska. Jag har ju lagt på mig en hel del sen jag började med en medicin, Efexor depot. Jävligt tråkigt asså! Inget kul å handla kläder =(

Sen åkte vi upp till centrum & Commerce... Var inne på Åhléns å där hittade jag en förvarings"låda" på rean. Typ att ha på golvet å lägga tidningar mm i (sånt som annars har en tendens att hopa sig på bordet)

Klockan tickade på och började närma sig 15:00 så de var dax att bege sig hemåt. Hämtade Dennis på fritids & så handlade vi lite på Willys.

Annars så roar jag mig med att tvätta ikväll. Dennis har sprungit iväg till Wilma en sväng så här e de tyst & skönt!

CSI NY på tv:n ikväll!!!!

Inga kommentarer: