fredag 9 januari 2009

Ny bil!

Jajamensan det blev det!

Idag drog vi till Skövde och kollade bil. Min vän Pia var snäll & hängde med. Vi åkte efter att Dennis kommit hem efter skolan. Pia plockade upp oss vid 12:30-tiden. Hon fick köra eftersom jag har punka på Forden. Snäll kompis man har!! =)

Å det blev en Toyota Yaris -02. 5dörrars. Kostade väl lite mer än jag tänkt mig men de e ju en billig bil att äga. De flesta har rekommenderat mig att kolla efter Toyota faktiskt å tänka sig att så blev det. Hämtar den nya bilen på måndag när jag varit på banken & fixat pengarna =) *längtar*

Väl hemma igen kom det 2 st å kollade min gamla bil, så nu blev jag av med den rishögen. Gött mos!

Sen var jag & Dennis upp på stan så han fick köpa sig sitt Wii som han har sparat till. Jag fick lägga till lite... så nu har han lovat sig att vara riktigt snäll.... få se hur länge det håller.... Så gissa 3 ggr va han gör just nu... Ha ha!!!

Ikväll var det meningen att jag skulle åkt iväg till Minnenas med Pia & Eva men jag får stanna hemma... Snyft!!! Dennis skulle egentligen inte varit hemma i helgen, men farfar hann inte hämta honom. Så det blir till att stanna hemma för min del... Kanske ganska smart egentligen med tanke på vad som hände sist =)

Lägger in bilder på min nya bil så fort jag fått hem den!!!

Nu blir det helgmys här för hela slanten... å lite vin för min del =)
Å antagligen en hel del Wii-spelande (å de e inkopplat i tv:n i vardagsrummet... hmmm!!!)

Ha en mysig helg! Kram

Inga kommentarer: