fredag 27 februari 2009

B12-brist??!!

Doktorn trodde att kanske skulle behöva lite tillskott av B12. Provet visade precis på gränsen... så nu remiss tillbaka till vårdcentralen... man skickas fram å tillbaka som en jojo... nu hoppas jag verkligen detta e orsaken till min trötthet, orkeslöshet, depression... för då e de ju lätt behandlat... det blir la till å vänta några veckor till innan jag kommer till VåC.... Nu e jag så trött på att vara trött.... FY F*N!!!!!

Nu ska jag vila lite innan Dennis kommer hem 11:20 & vi ska fara iväg till Dennis faster Kicki & hennes lilla Emilia...

Förresten... har nog hittat någon som vill ha marsvinen... Ska bli skönta att bli av me dem... Mycket pyssel me dem... Jag vill ha katt... ÄLSKAR katter... men men... får se hur vi gör....

Å så tror jag att jag skippar fest & Minnenas i skövde ikväll... Alldeles för TRÖTT!!!! Kanske dyker upp på förfesten lite, så jag kan tjöta me Pia lite... Har lite frågor till henne??!!!???!!!

......................

Inga kommentarer: