söndag 22 februari 2009

Käkat

Ikväll har jag & Dennis varit hos mor, far & moster en sväng och käkat... Jag käkade & Dennis vågade inte ens smaka... Vet inte vad jag ska göra med honom snart. Han äter ju INGENTING. Hur kul e de att leva på köttbullar & makaroner eller köttfärssås & pasta.... ???!!! Det var god mat min moster lagat... GI-mat... En gryta med korv (kycklingkabanoss), röda linser, krossade tomater, lök & kryddor... Å en sallad till de... MUMS!!!!

Tänkte kolla Mia & Klara men insåg att jag inte skulle hinna me det så jag spelar in det. Då kan jag i lugn & ro kolla in det imorron! Ska försöka se om jag får Dennis i säng så jag kan kolla Beck sen, men jag somnar la som vanligt ifrån det i Nyhets-avbrottet.... Kanske lika bra att spela in det med. Känns taskigt och missa slutet när man har börjat se filmen....

Nu har jag lite disk att fixa & en unge att få i säng............

.............................

Inga kommentarer: