torsdag 26 februari 2009

Jobbat

Har jobbat 7-13:30 idag.... Var otroligt trött på fm så efter morron-arbetet & rast ville jag ut i friska luften... Körde mattur "Åsle" =) Vaknade till lite... men fy f*n vilket trökigt väder... Kunde inte snön fått vara kvar, å lysa upp tillvaron lite....

Efter jobbet hämtade jag Dennis på fritids och hem en snabb sväng... Sen for vi ut till Anna & hennes barn... Endast Samuel hemma... Å han & Dennis hade de skoj... De pratade om att Dennis skulle sova över där en natt nästa helg.... Passar ju bra lör-sön då jag jobbar lör kväll & sön dag...

Hem... Satt me Dennis & tragla (finne de eg ett ord som heter så?!?!) gånger-tabellen när vi kom hem... Han tar sig!!

Kvällsmat idag blev risgrynsgröt (kokade 10 port igår, fryst in en del) till Dennis & havregrynsgröt till mig. Jag äter hellre det. Blir ganska dyrt om man ska koka risgrynsgröt på laktosFRI mjölk.... Jag e ju laktosintolerant... som de så fint heter....

Nu ska jag nog kolla en film på datorn... men somnar la som vanligt ifrån....

Morgondagen:
* Skjussa Dennis till badet kl 8:00
* Läkaren kl 9:00
* Försöka komma till gymmet
* Köra Dennis till hans faster
* Hem & njuta av ledigheten
* Kanske en promenad... har jag tur hänger Marie på....

Natti Natti..........
......................

Inga kommentarer: