söndag 8 februari 2009

Söndag & jobb!

Jobbar ikväll med Carina. Skönt med sovmorgon!!! =) Har käkat lite frukost. Tänkte ta en promenad innan jag åker till mor, far & co. Ska käka där så slipper jag fixa något själv här hemma =) Finns det något tråkigare än att laga mat till bara EN person! Det skulle visst bli lax. Gott!

Blev lite chockad när jag drog upp persiennerna förut... Snöat igen!!! Tänk om det kunde få ligga nu när de kommer...

Ont i halsen har jag med & slemmig!! Hmmm... men kan
ju vara astman som ger sig till känna... Har ju inte riktigt lärt mig än hur det fungerar... Fick det ju konstaterat i Januari förra året... Då hade jag gått nästan konstant sjuk i 9 månader. Fy, de va jobbigt. Hosta som f*n & jätteslemmig, feber & ont i kroppen var å varannan vecka. Fick knappt sova pga hostan. Sen jag börja me astmamedicinerna har jag varit sjuk EN gång på ett år. Jag som blev förkyld så himla lätt förut. Räckte ju nästan nån sa ordet förkyld... så vips var jag förkyld! Måste haft känsliga luftrör.



Från tacokvällen i fredags. Till vä min moster Nina &
hennes gubbe Tommy. Till hö mina föräldrar.


Mor & fars hund Figo!

...................

Inga kommentarer: