söndag 22 februari 2009

Odensberg

Har varit ute hos brorsan i Odensberg... Vi var 11 pers som trängdes i köket när vi fikade... Det var lite trångt... Jag avstod godsakerna & nöjde mig med en kopp te...

Jag & Linus (minste brorsan) stannade kvar + mina 2 kusiner med flickvänner... Käkade laxfiléer i apelsinsås (apelsinjuice + grädde). Jag hjälpte till med maten & skulle fixa lite grönsaker till tänkte jag men de fanns inget så långt ögat kunde nå hemma hos Thörnqvist-Gabrielsson... Endast ett paket med hackad spenat i frysen...Men maten var riktigt god ändå... Sen for jag & Linus hem... Nu väntar jag på att Dennis ska komma hem...

Imorron ska jag med morsan & moster och rensa ur mormors lägenhet på kurorten. Min moster stannar kvar i stan 3 dagar extra (skulle åkt hem idag annars)... Hon & morsan ska hjälpas åt att fixa med allt som behövs... Jag e ledig imorron så jag erbjöd mig att hjälpa till...

Nu ska jag kolla film "Yes man" med Jim Carrey. Han e en sjukt bra & rolig skådis... Tänk bara på "Dum & dummare" och "Fun with Dick & Jane"... HA HA HA.... Man skrattar så man kiknar....... Behöver skratta lite nu känner jag

Inga kommentarer: