fredag 13 februari 2009

FREDAG!!!!!

Jobbat 7-16 idag. Faktiskt skönt att jobba när man legat sjuk hemma hela veckan. Har varit ganska lugnt idag, dock ett städ. De fick jag & B-M äran att utföra =) Nu ledig helg!!!!!!!!!!

När jag kom hem tog jag mig en promenad. Å en snabb sväng in på Coop på hemvägen. De var riktigt gött me frisk luft!! Kanske hinner med en promenad imorron innan Dennis kommer hem. Har sagt att jag vill Dennis kommer hem vid kl 12 så vi får lite ledig tid ihop. Men de återstår väl å se om tiden hålls....

Tänkte jag & Dennis skulle vara ute en del i snön. Får passa på nu... Åka pulka, göra snöänglar snöbollskrig mm. Å ta med fikakorg med varm choklad!! Sen komma hem, krypa ner under filten med film & lördagsgodis!

Få se om jag hittar på nåt ikväll. Kolla Lets dance iaf... Kanske får tag i nån kompis så jag slipper kolla alldeles själv... Å andra sidan kan de va ganska skönt å bara vara själv ibland... men denna veckan har de varit ensamt så de räcker....

..............

Inga kommentarer: