fredag 20 februari 2009

Fredagen den 20 Februari 2009

Imorse fick jag inte ligga å slöa utan upp för att köra Dennis till badet kl 8:00... Barnbidrag idag så då kunde jag åka och handla. Det tog jag efter jag lämnat av Dennis.

Sedan tog jag mig ett bad. Varmt & gött!!! Därefter tog jag mig en promenix upp till stan & apoteket. Hämta ut astma- medicin... Kom jag upp i 1800:- så nu har jag frikort. Gratis medicin fram till 14 December. Skönt!!! Då slipper man tänka på hur man ska ha råd att lösa ut de...

Dennis blev hämtad efter skolan av sin farbror idag som körde honom till landet ( som Dennis kallar det där pappa, farmor & farfar bor) Så då behövde jag inte tänka på de heller.

Nu ska jag lägga mig på soffan & vila lite innan de är dax att fara till jobbet. Åker med Lena ikväll. De e skönt att man kan samåka ibland.

....................

Inga kommentarer: