lördag 7 februari 2009

Trötter!!!!

Ja, usch vad trött jag e idag... Jobbat 7-14 idag och när jag kom hem tog jag en liten promenad. Sen hamnade jag på soffan... och där somnade jag!!! Å nu kommer jag inte upp. Skulle åkt till mor & far och käkat med dem och min moster med gubbe som är i stan å hälsar på. De bor 30 mil härifrån så jag träffar dem inte så ofta. Men orkar bara inte ikväll.

Var där igår kväll och käkade tacos. Vi kollade Lets dance. Sen åkte jag hem för att försöka komma i säng, men de gick inget vidare. Kom på massa saker jag skulle göra... Ringde min kompis Pia å tjöta lite me...

Så imorse när klockan ringden så snoozade jag flera ggr. De brukar jag aldrig göra annars...

Tänkte kolla melodifestivalen ikväll. Men tycker egentligen de ballar ur mer å mer för varje år... men finns la inget annat å ha på tv...

För en stund sen fick jag ett sms av min arbetskamrat Lena:
Text tv sid 129. Var de du? =)

Text tv sid 129:
Skyllde på Mållgan - friades        

En 23-åring friades från anklagelser
för rattfylleri efter att ha påstått
att en man vid namn Mållgan kört hans
bil. Mållgan ska ha varit 120-130 cm
lång, haft långt hår till knäna, bu-
rit vita byxor och brutit på norska.

Det var 2006 som polisen grep mannen,
som hade en blodalkoholhalt på 1,25
promille. För en stund hade poliserna
tappat bilen med blicken och när de
kom fram stod mannen utanför bilen.

Han hävdade att Mållgan hunnit smita.
Värmlands tingsrätt ogillar åtalet,
men konstaterar att berättelsen
i vissa delar ger utrymme för tvivel.

Mållgan = Alfons Åbergs låtsaskompis


HA HA HA!!!!! Det finns folk till allt!!! =) =) =)

...........................


Inga kommentarer: