torsdag 19 februari 2009

Färdigbakat & mormor

Nygräddat!!!

Det var riktigt gott, men kunde varit inne lite till. Mycket gott gojs i; pumpafrön, solroskärnor, linfrö, torkade aprikoser & hackade nötter (mix av olika sorter).

Havrebullarna blev oxå goda. Till och med Dennis åt dem.

För att sammanfatta det så blev det alltså ett lyckat brödbak idag. Bröd brukar ha en tendens att inte bli bra när jag bakar dem, men men.... Hade tänkt baka bullar oxå men ryggen sa ifrån. Det får bli en annan dag...

Ska hälsa på mormor på lördag. Hon ligger på KSS nu igen. Hade fått en propp... Å idag hade hon fått något krampanfall, så hon blev kvar i Skövde. Annars skulle hon kommit till sjukhuset i stan... Min moster med familj kommer ner från Oxelösund imorgon. De ska hälsa på mormor... Min älskade mormor <3

Nu ska jag försöka få Dennis i säng... Fredag imorron... Dennis åker till sin pappa över helgen. Jag jobbar fre kväll, med Lena =)

...................

Inga kommentarer: